środa, 31 maja 2017

MAKARON Z BROKUŁEM, SUSZONYMI POMIDORAMI, SZYNKĄ PARMEŃSKĄ I SEREM GORGONZOLA.

Gdy jestem w niedoczasie, co ostatnio zdarza mi się ciągle, wcale nie chce mi się eksperymentować w kuchni. I gdy normalnie uwielbiam gdy mogę spokojnie dodawać różne składniki i powolnie mieszać zawartość garnków, to w niedoczasie stawiam na sprawdzone połączenia. Tym razem ser pleśniowy i brokuł wzbogaciłam o suszone pomidory i szynkę parmeńską, a to wszystko z moim ukochanym pappardelle. Smacznego ;)




MAKARON Z BROKUŁEM, SUSZONYMI POMIDORAMI, SZYNKĄ PARMEŃSKĄ I SEREM GORGONZOLA
2-3 porcje

1 duży brokuł
1/2 cebuli
2 ząbki czosnku
10 suszonych pomidorów odsączonych z oliwy
100 g szynki parmeńskiej
200 g sera gorgonzola
sól
pieprz
makaron

Brokuła umyć i podzielić na mniejsze różyczki. Zagotować garnek z osoloną wodą. Do gotującej wody wrzucić przygotowanego brokuła i gotować około 3 minut po czym odsączyć go na sitku. na patelni rozgrzać odrobinę oliwy ze słoika  pomidorami. Dorzucić pokrojoną w kostkę cebulę, chwilę smażyć aby cebula się zeszkliła po czym dorzucić pokrojony w plasterki czosnek, posiekane pomidory oraz poszarpaną na mniejsze kawałki szynkę. Wszystko razem chwilę smażyć mieszając. Na koniec dorzucić pokrojoną na mniejsze kawałki gorgonzolę i gdy się rozpuści dorzucić ugotowanego wcześniej brokuła. Wymieszać i odstawić. Ugotowany makaron wrzucić na patelnię razem z kilkoma łyżkami wody od gotowania makaronu. Całość wymieszać i podawać.
SMACZNEGO!!!





2 komentarze:

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP